Dla nowego systemu tworzonego przez Kubę ‘Unknow” Mrugalskiego we współpracy z serwisem Siepomaga opracowaliśmy jego nazwę i teksty strony www.

Serwis zadatki.pl pozwala:
Influencerowi – pomóc chorej osobie, bez kosztów po swojej stronie – (“podzielić się Dropboxem“) oraz sprawdzić, czy materiał ma “zadatki na hit” Wskazaliśmy także firmy jako źródło akcji w ramach ich własnych społeczności i działań społecznej odpowiedzialności – CSR.
Darczyńcy – za_datki pomóc chorym, wziąć udział w ważnej akcji i za_datki otrzymać materiały niedostępne dla innych.

Treści strony głównej i podstron opracowaliśmy tak, aby pozwalały na błyskawiczne zrozumienie nowej usługi i skłaniały do akcji – zarówno influencerów (wstawiających akcje), jak i darczyńców.

Współpraca obejmowała także kontakty z częścią influencerów, w oparciu o zaproponowane scenariusze użycia tej usługi.

CSR charytatywny portal influencerow copywriting naming

CSR influencer marketing spolecznosciowy social media

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.