jak zainteresowac dziennikarzy preteksty komunikacji metodaTiktok, Facebook, Instagram, lajwy i memy – firmy takie jak Twoja stoją przed wyzwaniem opanowania nowych kanałów, ciągłej zmiany i kolejnych trendów. Jednocześnie nawet lokalne marki dotyka wyzwanie rywalizacji o uwagę klientów z największymi-globalnymi. Jak działać w tej sytuacji?

W odpowiedzi na to przychodzimy z metodą pretekstów do komunikacji – autorskim podejściem Agencji Momentalna, dopasowanym do obecnych czasów – pofragmentowanej uwagi i wielokanałowości.

konteksty komunikacji strategia social co pisac

Preteksty znajdujemy w wielu miejscach. Często codzienność działania firmy nie jest aż tak ciekawa i nie wyróżnia od konkurencji. Czasem jednak i tu pojawiają się np. historie samych klientów oraz właściwa wartość, jaką uzyskują (np. w restauracji może to być kontakt z ludźmi, względem samego tylko jedzenia).
Specjalizujemy się w wyszukiwaniu pretekstów w bieżących wydarzeniach (tzw. real-time marketing) i nawiązywaniu do nich. To sprawdzone źródło pretekstów, choć nie jedyne.
Zaczynamy od audytu-zebrania tematów, wokół których komunikuje się obecnie firma, rozmów z klientami o wartości oferty, jej postrzeganiu. Dokonujemy przeglądu przestrzeni medialnej i przykładów działań, np. z innych krajów.
Z tego tworzymy rekomendacje ułożone priorytetami – co zaprzestać, co wdrożyć w pierwszej kolejności, co w dalszej perspektywie. Rekomendacje pretekstów zawierają przykładowe narzędzia i idee komunikatów do zawarcia w akcjach promocyjnych.

Dostaję preteksty do komunikacji i co dalej?

Zaletą metody jest realizacja także z dotychczasowymi dostawcami, drukarniami czy własnym zespołem firmy. Wyznaczone preteksty pozwalają poprawić wyniki komunikacji w mediach społecznościowych, dzięki nowym formatom (np. memy, nawiązania do wydarzeń, konkursy), jak i wejść w nowe kanały, np. wideo na żywo.
Wierzymy, że każda firma i marka ma do powiedzenia ciekawą historię. Zgłoś się do nas, by ją opracować i zająć miejsce w centrum uwagi klientów!

zaczepki marek preteksty komunikacji metoda marketing