Premiera polskiego wydania magazynu VOGUE, a w szczególności jego okładka wywołała wywołała burzę komentarzy i do tej burzy włączyły się marki z reakcjami realtime marketingowymi. Jedną z pierwszych propozycji, jak okładka Vogue powinna wyglądać wykonał Coffeedesk.pl, wspaniale wpisała się branża transportowa, hostingowa oraz społecznicy/reprezentanci idei. Zobacz kolekcję przykładów RTM!

 Zobacz kolekcję w galerii poniżej: (jej ładowanie może chwilę może potrwać)

Jak osiągać taką skuteczność real-time marketingu?

Jak widzimy okładka VOGUE okrążyła cały krajowy internet. Warto zwrócić uwagę, że największym wygranym na tych reakcjach jest sam magazyn Vogue. Warto tu przywołać radę Setha Godina, aby pozwolić sobie na żartowanie z produktu – sprawić, by stał się obiektem poczucia humoru i kreatywności, gdyż to pewny sposób na virala – komunikat, który ‚promuje się sam’.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *