#Reakcjemarek na niszczarkę Banksy’ego

#Reakcjemarek na niszczarkę Banksy’ego

Marki zareagowały na szeroko dyskutowany wyczyn Banksy’ego – zniszczenie własnego obrazu po sprzedaży na aukcji wbudowaną 12 lat wcześniej niszczarką. Zobacz kolekcję real-time marketingowych reakcji i zainspiruj się do zlecenia nam takich działań!

Na spektakularne zniszczenie swojego dzieła – obrazu „Dziewczynki z balonikiem” – zareagowały największe marki, takie jak IKEA, Coca-Cola, Łowicz, Pixers, McDonalds – i to w dwóch wersjach!

Oto przykłady RTM po sprzedaniu na aukcji obrazu Banksy‚ego:

 

Kolejna okazja uciekła Ci jak balonik dziewczynce, którą namalował Banksy? 😉
Skoro chcesz takich działań dla swojej marki, daj znać Momentalnej i poznaj propozycje – pisz na FB m.me/agencjamomentalna

0 Comments

Add Your Comment: